Sunday 8 July 2012

urrmmm...

assalammualaikum....
ya allah lame sungguh aku tidak menulis tentang y baru dalam blog nie...banyak sangat perkara yang belaku sepanjang tahun nie.....dari awal sem 4 sampai lah tamat sem 4....sehingga aku mendapat keputusan sem 4 mse daftar, keputusan itu  membuatkan aku jatuh menagis,,,,disebabkan masalah dan tekanan membuatkan aku jatuh sehingga keputusan aku teruk sangat.....ya allah aku tak tahu macam mana nak hadapi semua nie di awal sem 5 ini....sebab belum papew lagi aku dah tertekan....macam mana nak belajar lak..urmmmm....ya allah aku mohon pertunjuk dari mu agar aku sentiasa dalam keadaan yang tenang dan gembira....berikanalah aku sahabat dan kawan-kawan yang boleh membantu aku dalam menjalani kehidupan di sini tanpa orang tua disisi saat ditempat belajar,,,

No comments:

Post a Comment