Thursday, 15 December 2011

urm,,,,

rasanya dah lame aq xwt catatn yang an....urm.....macam2 dh jadi...dekat aq selama nie....dh xkut rasanya nak hadapi semua nie sorang diri..ini lah yang dinamakan kehidupankan banyak dugaan dan cobaan....urm...xp kenapa nie belaku pada aku...apa salah aku.....n why dia wt aq cm niew....seolah2 aku xdew perasaan...jantan tau n pandai berkata2 dan janji xp tak tahu nak tunaikan..padahal sayang 2...urm,,.,,,manusia2 kenapa la msti cm 2...

Friday, 14 October 2011

apa salah aku

pada 6 ari bulan 10...aku telah melakukan satu perkara yang menyusahkan semua orang...aku tak tahu dimana silap aku....aku di tuduh menyebarkan rahsai mbe aku dekat satu kelas???yekew....malam di mana aku ceredakan diri aku sebab aku terlalu tertekan sangat....di mana kawan aku desak aku untuk jujur tentang 1 perkara yang berkaitan dengan maruah dia...sama ada dia suci atau tidak...aku pelik kenapa baru sekarang benda 2 nk belaku dan dibangkitkan semula,,,npew tak dari sem lepas atau awal sem kenapa menti akhir sem kita orang bergaduh...kenapa....dan kenapa aku di persalahkan sampai macam 2 sekali...memang salah aku tapi kenap tak selidik dulu apa betul aku hebohkan satu kelas soal dia suci atau tak..dan dan pasal daya lak mmg aku kap dekat budak nie yang kaw g kl xp aku tak hebohkan satiu kelas pun aku hebohkan dekat dak2 nie,,,melainkan dak miera dan budak2 nie yang hebohkan 1 kelas...xp patutunya kaw fikir dulu sebelum kaw tinggalkan aku sendirian..kalau betol angap aku kawan kaw tak akan tinggalkan aku sorang2 malam 2 itot pap kaw....gara2 nie semua lah aku menyusahkan semua orang sampai ustz datng n sampai heboh dh..pelik aku la..urm.....kalau ye memang slah aku..aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki tapi kalau bukan salah aku juga...aku mintak maaf..kalau aku memang menyakitkan hati kaw orang semua...

Sunday, 4 September 2011

raya-raya yang paling best untuk tahun nie dalam hidup aku.

pertama sekali mintak maaf sebab dah 2 minggu tak wt catatan....papew pun tahun nie best sangat n paling bermakna dalam hidup aku sebab insan yang paling aku sayang sanagt datang ke rumah raya pertama...best sangat2...rasa cm xcaya yang dia ada depan mata aku masa 2..masa 2 lah aku renung muka dye sepuas hati aku,,sebab aku dengan dia an susah sangt nk jumpa..maklumlah dia bz kerja...mmg happy sangt2 mase 2...aku rasa cm xtak lari dari masa 2...abang ayang hope sangt time besday ayang, abag dapat spend time masa gan ayang....n ayang hope ia menjadi hari yang paling bermakna dalam idup ayang selamanya.."

Tuesday, 23 August 2011

ku akan tunggu mu sampai bila2..

urmmmmmm...aku kini bosan sangt sebab orang yang aku sayang sekarang sudah jarang conct aku sebab kesilapan yang aku lakukan....xp disebalik kesilapan itu bukan kehendak aku.sampilah ke saat ini dia masih tidak mampu tok menerima aku tetapi aku dan dia masih berhubungan....aku terlalu sayang an dia..aku xsanggup tok pputus dengan dia..sebab dia la laki2 yang paling aku sayang dalam dunia nie,,,dan dia lah yang selau buat aku bahagia sangat berbanding ex2 aku dahulu....kini aku berharap sangat kalau dia boleh terima aku seadanya tanpa fikir an peristiwa yang belaku pada aku...."abang ayang sayang sangat dekat abang..ayang harap sangat kalau abang dapat terima ayang seadanya lagi...ayang nak hidup semati dengan abang..hanya abang sekarang yang ayang ada dan hanya abang sorang yang ayang cintai sampi sekarang..ayang tak dapat nak terima lelaki len dalam hidup ayang kerana abang sahaja yang mampu buat ayang bahagia dan tersenyum selalu....ayang akan tetap tunggu abang sampai bila-bila..hati ayang hanya untuk abang..ayang nak jadi hak abang selamanya..."

Tuesday, 16 August 2011

luahan hati

adew sorang mamat nie...dri sem 1 aku mula suka at dye..,aku kenal dgan dia cam 2 je..n aq xtaw law dia dok at ????aku mula rpat @ b.kwan dgan dia naik sem 3, dri situ baw aku dapat kuo dgan dia.....blik kmpong sme gan dia...xp...hbungan antra aq dgan dia just kawan...xp xtaw npew aku mula sayang sgt at dye...npew aku msti suka dkt dia....aku tak tahu npew perasaan itu wujud...aq tak tahu la cam anew nk luah an at dia....sdang an hati aku adew pada orx lain..n hati aku hanya tok dia seorang..law aku luahkan..ag pun belom tentu dia suka dkat aku..sdang an dia suka at budk 1 kls dgan dia...ya allah..apa yang harus aku lakukan...adakah aku perlu sembnyikan perasaan ini dari dia....xp sampai bila....

Sunday, 14 August 2011

tido lambat lagi....huhuhuh

ngantok nye!!!!!nmpk nya hari ini aku pecah rekod lagi la nmpaknya.....todo lambat samapi col 2, 3 , 4 pagi.....mane tak nye...nak tido adew je yang kacaw....last2 xdap tido..huhuhuh..entah sok cam anew la an...at kls...m.hadap muka lecturer dengan keadaan ngantok...huhuhuh...papew pun hari yang best la ugax...ok la...nk tido,,,dh ngantok sangat...bye....

Friday, 12 August 2011

hari yang membosankan

hari yang membosankan aq..ditinggalkan oleh kawan2 ku...y keluar b,jalan2 hjung mgu..urmmmmm,,,,bkn dye orx xajk..xp aq y mlz nk ikot...huhuhuhuh...pnt la bulan puase nk jln jaoh2.....hehehe..urmmmmm..sunyi sangat...