Monday, 12 November 2012

kerindu dan kebahagiaan bersama si dia..

selama 2 hari bersama si dia....bahagia sangat,,,rasa rindu terhadap nye selama 7 bulan tak jumpa...akhirnya terubat juga,,,hehehehe...inilah insan yang paling aku sayang sangat...hehehehe..
selama 2 hari aq gan  dia luangkan mase bermasa...xp tidur at rumah mak dia bukan berdua ok....sepanjang 2 hari bersama dia macam2 aq cerita dekat dia....pasal budak 1 rumah...pasal budak yang selalu gngu aku n everything la paew y belaku selam aq xb,jmpe dngan dia.....segala2 nye aq luahkan pada dia...segalanya aku cerita at dia...ia la selama 7 bln xjmpe...asyk call xp jrng ...xselalu call....bukan  itu aje taw...kami cerita tentang kisah silam...xp dia la y cerita aku tak,,,,disebabkan aku taknak digngu maka dengan itu aku off nset...huhuhuh...sbb lau dh dgn dia xan adew y nk gngu kot.....dh mcm malam pertama lak an.huhuhuhuh macam dah kahwin lak wat cm 2/...huhuuh...bkn nya apa...dh itu je msa y aq adew dgn dia...law nk hrapkan dia dtg umh....mmg x la...ag2 cuti sekolahkan...at rumh nie rmai je orx.....jujur aku terlalu sayang kan dia dan cintakan dia....dia yang pertama dan yang terakhir dalam hidup aku sekarang....dia lah satu2 nya insan yang paham aku...dia lah satu2 nye insan y sangup layan karenah aku....sampai sekang...sebab itu aku takut tuk  kehilangan dia,,,dan kalau tuhan izinkan aku nak sangt2 dia 2 jadi suami aku dan syurga tuk aku,,,,