Tuesday 23 August 2011

ku akan tunggu mu sampai bila2..

urmmmmmm...aku kini bosan sangt sebab orang yang aku sayang sekarang sudah jarang conct aku sebab kesilapan yang aku lakukan....xp disebalik kesilapan itu bukan kehendak aku.sampilah ke saat ini dia masih tidak mampu tok menerima aku tetapi aku dan dia masih berhubungan....aku terlalu sayang an dia..aku xsanggup tok pputus dengan dia..sebab dia la laki2 yang paling aku sayang dalam dunia nie,,,dan dia lah yang selau buat aku bahagia sangat berbanding ex2 aku dahulu....kini aku berharap sangat kalau dia boleh terima aku seadanya tanpa fikir an peristiwa yang belaku pada aku...."abang ayang sayang sangat dekat abang..ayang harap sangat kalau abang dapat terima ayang seadanya lagi...ayang nak hidup semati dengan abang..hanya abang sekarang yang ayang ada dan hanya abang sorang yang ayang cintai sampi sekarang..ayang tak dapat nak terima lelaki len dalam hidup ayang kerana abang sahaja yang mampu buat ayang bahagia dan tersenyum selalu....ayang akan tetap tunggu abang sampai bila-bila..hati ayang hanya untuk abang..ayang nak jadi hak abang selamanya..."

No comments:

Post a Comment