Wednesday, 12 September 2012

perasaan sakit...:'(

dah dekat 2 blan..aq dekat uv...bersama dengan kawan y baru jga..n group baru...n dh msok mid team pun aq ada at sini....cm2 aq lalui...y paling mendalam sekarang aq terasa hbgan kwan aq gan ziera semakin jauh...dan sekarng nie dia lebih rapat dengan yana...kecik, siti n nora...aq seolah2 tak wujud lagi dalam kehidupan dia....ya allah... aq seolah2 tiada semangat lagi...dulu aq hanya merasa dia lah satu2 nye kwan aq....y sentiasa ada dengan aku..xp skunx aq xpasti bila dye jmpe kwan y boleh layan dia.....berborak...graw senda.....n cm2 la....kadg2 aq rasa jeles bila dye lbh dgn orx lain bkn dgan aq...klu dlu mse sem 4.....duduk umh b.2 aq gan dye je,,,mne2 msti berdua....xp skunx....msh b.dua ag,,,,cuma kalau dlm rmah 2,,,aq rse xwjud kot bg dia....
pd tadi lepas balik dari ixora.......plan asl mmg nk msk nsi lemak....lps 2 nk tgu yana....pekara y agak tersntap ayt y di cakap "rindu gan yana"...ok mungkin dia rse slesa gan yana bkn gan aq ag....cm anew dye syg gan kwn baik dye ifah @ pipah....cm 2 la jga sekunx aq nmpk dye gan yana...
kalau boleh aq xnk sangka y bkn2 at dye...sbb dia dh bnyak bntu aq....dalm sgala hal.....sentiasa ada bila aq ssh ,,,but now....aq sndri xtahu nk kte pae......kadang2 aq sedih bila cm nie...npew terlalu besar sgt dugaan y aq dpt..
ya allah aq berharap sgat...aq diberi kekuatan untk teruskan hidup.....
ya allah, hari demi hari aku cuba untuk melupakan dia tetapi kenapi aku sepertinya tidak boleh untuk lupakan dia....setiap hari aku lihat dia di fb...aku ingn tegur aku takut perasaan aku pada dia mula tidak keharuan lagi...

petang xd lepas alik dari kls...aq tros kuo gan mbe aku ziera nem dia...kua g cri barng pd plan asal nya...xp singgah dekta satu pulau...y dia teringin sgt g,,,,tempat 2 lawa,,,,

mimpi

malam xd aku mmpi kena risik dngan kwn aku sendri...y umo dye bwah aku....ya allah kenapa lah aku leh dpt mimpi macam itu....