Sunday, 22 July 2012

mimpi yang agak ngeri...huhuhuh

khmis malam jumaat....aku tido seorang diri sebab mbe aku yang 1 blik dah balik dlu ptg khmis...
urm...bagun pagi jumaat aku xpaham la npew tiap kali lau aku mmpi an setengah dari mimpi 2 aku menagis xp bila bagun rase mmg baru lepas nagis  padahal itu baru je mimpi bkn betol2 pun....dalm mmpi aku dirogol oleh kwan aku yang dulu aku penah suka,,,umur di bawah aku setahun./....dalm mimpi 2 aku dirogol oleh dia dan rakan2 dia....aku jadi takot...takot lau ianya akan belaku betol2 dalam hidup aku....
xp yang pelik lepas dari itu dia datang rumah sebab nk tebus semua salah dia pada aku...dia datang rumah masuk minang aku...wowwwwwwww terkejut aku diwat nye...pada mula nya aku tak terima sebb hati aku sakit sgt n perasaan benci pada dia...atas paew y diwt pada aku mse lalu....xp selepas itu aku tak yahu kenapa perasaan aku berubah lepas dye kate nk balik hati aku seolah2 sebak...dan menagis....sebab rasa sayang aku pada dia terlalu dlam sehinggakan aku menerima dia dalam hidup aku...maksudnye aku terima cincin yang di beri waktu dirisik k ditunagkan k aku pun xberapa pasti sebab itu semua hanya mimpi mainan tidur an...huhuhuh

Monday, 9 July 2012

sahabat

ya allah..aku bersyukur sangat kerana engkau telah memberikan aku sahabat-sahabat yang sentiasa memberi aku sokongan dalam pelajaran...dan aku bersyukur kerana aku diberi peluang untuk ubah pointer aku yang pada sem 4 nie sangat menurun k 2.05...kali pertama aku mendapat keputusan itu hati aku seolah-olah sakit disebabkan msalah lain aku gagal dalam subjek tersebut....di dalam dewan aku menahan air mata aku dari pada mengalir....dan akhir nya aku berjumpa dengan mak serta abang dan kakak aku....di hadapan mak aku air mata aku mengalir kerana aku tidak dapat menahan sebak apabila pointer aku menurun begitu teruk....aku tahu kenapa disebabkan masalah itu ia boleh menjejaskan pointer aku serta pelajaran aku...ya allah hanya engkau sahaja yang tahu bagaimana perasan aku ketika mendapat keputusan tersebut....ya allah aku mpohon perlindungan dari mu agar aku di berikan semangat lagi untuk belajar.....aku ingin naikan semula pointer aku yang sudah teruk terjejas disebabkan masalah....
pada awalnya aku cuba untuk buat tidak tahu dengan masalah yang ada disekeliling aku ...xp akhirnya aku tewas juga dengan masalh itu....sampaikan ia memberikan aku tekanan yang teramat sanagt dalam..
aku masih berharapkan sahabat-sahabat aku iaitu naz ziera,,ain...daya...bella...nora...ainil...n yang lain juga...memberi sokongan yamng penuh terhadap aku agar aku dapat melalui kehidupan disini untuk jangka masa setahun lagi.....urmmmmm.....

Sunday, 8 July 2012

urrmmm...

assalammualaikum....
ya allah lame sungguh aku tidak menulis tentang y baru dalam blog nie...banyak sangat perkara yang belaku sepanjang tahun nie.....dari awal sem 4 sampai lah tamat sem 4....sehingga aku mendapat keputusan sem 4 mse daftar, keputusan itu  membuatkan aku jatuh menagis,,,,disebabkan masalah dan tekanan membuatkan aku jatuh sehingga keputusan aku teruk sangat.....ya allah aku tak tahu macam mana nak hadapi semua nie di awal sem 5 ini....sebab belum papew lagi aku dah tertekan....macam mana nak belajar lak..urmmmm....ya allah aku mohon pertunjuk dari mu agar aku sentiasa dalam keadaan yang tenang dan gembira....berikanalah aku sahabat dan kawan-kawan yang boleh membantu aku dalam menjalani kehidupan di sini tanpa orang tua disisi saat ditempat belajar,,,