Tuesday, 28 February 2012

tasek ayer keroh

y comel nie anak kawan aku... yang merah 2 aq...y tudung kelabu 2 kawan aku....nem dia ziera...xp ank 2 bkn ank dia...ank kepada mbe aq ag sorx..hahahahaha comel x....upin n ipin nem dye...comel2 n funny..huhuhuh

Sunday, 26 February 2012

soal apa???

hati aku seolah2 kecewa sangat bila dapat tahu dia mempunyai orang lain @ mempunyai hubungan dengan orang lain...aku tak tahu nak luahkan macam mana yang aku suka pada dia dan aku mulai sayang dia...sejak akhir2 nie...hati aku jadi tak tenang...lagi pun dia belum tentu kan sukakan aku..aku sedar aku siapa bagi dia..hanya seorang kawan yang mungkin akn kekal kawan sahaja,,,, aku harap sangat dia tahu tentang perasaan aku terhadap dia macam mana...kalau lah dia boleh bace blog catatan aku y ini....aku harap dia sedar yang aku suka n sayang dia..."awak jujur saya dah mula suka n sayang pada awk...xp sy xtahu nak luahkan macam mana,,,n y sy sedih sgt bila awk cakap,,,yang awk hanya anggap bahawa saya hanya main2 dengan awk..awk soal hati n perasaan boleh ke kita permainkan,,,tidak an,,,sebab ia akan menyakitkan hati kita bila ditipu,n dimainkan,,,awak saya hope dapat kenal dengan awk dengan lebih mendalam lagi,,,xp belum sempat sy mengenali awk dengan mendalam,,,,awak sudah pun mempunyai teman yang paling istemewa @ makwe,,,,sy sedih sgt bila tengok fb awk yang awk dh pun membuat status bersama insan yang awk suka n sayang...hancur sangat hati sya..xp apew lagi yang saya boleh wt...hati awk dh dimiliki oleh dia...bkan sy...so sya harap sangat awk akan kekal dngan dia n bahagia dengan dia,,,sy doa an awk appy selalu...awk terimakasih untuk selama ini ye..sy akn cri kebahagian lain bersama dengan insan yang lain...."luahan hati seorang insan yang bergelar sahabat,,,

Saturday, 25 February 2012

sakit hati

ya allah sakitnye hati bila ditipu...xp kenapa....slah k lau jujur sudah adew insan tersayang....benci la cm nie...benci sngt....kenapa msti tipu....kenapa mesti buat orx suka n mula sayang pda diri 2...kenapa msti buat cm nie pada orx,,,,ya allah rase tersentap sagat bila tengok profil fb dia yang sudah membuat hubungan dengan orang lain....urmmmmmmmmmm...

hari bahagia

18 n 19/2/2012 hari yang palinhg mengembirakan aku....sbb selama 5 tahun aku knal gan dia akhirnya aq dpt b.jmpe gan famly dye...pada awl nye tkot juga..yela xpenah jmpe an...pas urm,,,xtaw fmly dia cm anew...last2 bila dh dtng sne....family dia ok....gembira sngat2,,,,ini lah tarikh yang mungkin akan menjadi sejarah dalam hidup aku...bersama2 denga dia untuk 2 hari iaitu sabtu n ahad....."tengz tok abg n sekeluarga sebb melayan ika dengan baik...^_^

Thursday, 16 February 2012

ok

urmmm,,,byk cerita yang aq xpost ag.....sbb xdew mse...line pun cm ok n x......

Thursday, 9 February 2012

??????

kenapa mesti ada yang kembali????????????
kenapa mesti ingin berkasih kembali??????sedangkan hati itu sudah adew insan yang disayangi..
kenapa mesti ada penipuan???????????sedangkan hati 2 sayang sangat...
kenapa ini semua harus belaku!!!