Friday 14 October 2011

apa salah aku

pada 6 ari bulan 10...aku telah melakukan satu perkara yang menyusahkan semua orang...aku tak tahu dimana silap aku....aku di tuduh menyebarkan rahsai mbe aku dekat satu kelas???yekew....malam di mana aku ceredakan diri aku sebab aku terlalu tertekan sangat....di mana kawan aku desak aku untuk jujur tentang 1 perkara yang berkaitan dengan maruah dia...sama ada dia suci atau tidak...aku pelik kenapa baru sekarang benda 2 nk belaku dan dibangkitkan semula,,,npew tak dari sem lepas atau awal sem kenapa menti akhir sem kita orang bergaduh...kenapa....dan kenapa aku di persalahkan sampai macam 2 sekali...memang salah aku tapi kenap tak selidik dulu apa betul aku hebohkan satu kelas soal dia suci atau tak..dan dan pasal daya lak mmg aku kap dekat budak nie yang kaw g kl xp aku tak hebohkan satiu kelas pun aku hebohkan dekat dak2 nie,,,melainkan dak miera dan budak2 nie yang hebohkan 1 kelas...xp patutunya kaw fikir dulu sebelum kaw tinggalkan aku sendirian..kalau betol angap aku kawan kaw tak akan tinggalkan aku sorang2 malam 2 itot pap kaw....gara2 nie semua lah aku menyusahkan semua orang sampai ustz datng n sampai heboh dh..pelik aku la..urm.....kalau ye memang slah aku..aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki tapi kalau bukan salah aku juga...aku mintak maaf..kalau aku memang menyakitkan hati kaw orang semua...

No comments:

Post a Comment