Friday 7 December 2012

luahan kekasih lama

nie adalah luahan hati dia untuk aku,,,,ini dia ex aq,,,,y dulu aq penah sayang....aku rase menyesal sbb xterima dia semula tok jadi hak aku......awk saya mintak maaf sanagt2 sebab saya baru sedar yang saya masih sayangkan awak sampai sekarang...xp sayang semua dah terlambat...sebab awak dah pun berkahwin an sekarang...saya sedih sangat...maaf sebab saya xkejar cinta saya y ada pada awk....

 
aquh thu aq da lukakn ati dye ..
aq thu dy mrhkn aq ..
aq thu btpe sygnye dy kt aq dulu ..
aq phm mcmne dy merna sbb aq ..
dn aq phm btpe bertnye pnderitaan dy krana aq ..
tp .................................... knpe aq msih saygkn dy lg ..
sdngkn aq da bnyk bg dy menderita sbb aq ..
mulai sekarng aq akn lepskn dy ddlm ati aq ..
mgkin ini lbh trbaik ..
aq harap kputusn aq sma ngn kputsn dye ..
aquh tju khas kn untok si dye ...
trime kasih krana slame ini pnh mmenuhi ruang didlm ati aq ...;(
tiada dy tiada kceriaan pd dri aq ...
aq thu dye adlh wanita yg trhebt ..
tiada wanita yg shebt dy .. sbb dye sorng yg brjaya mmenangi pingt ems didlm ati aq ..
tp dye hnye mmenangi pngat emas .. bukn diri aq ..
bukn jasad dan roh aq .. masa yg brlalu tkkn berulng lg ..
tp hanya boleh di perbaiki smula ....
terima kasih untuk smue pgorbanan kmu trhadp dri aq ..


No comments:

Post a Comment