Tuesday 9 July 2013

yang mana satu.

 sekian lama aku tak mengupdate cerita dan kini aku kembali membawa beribu-ribu cerita yang berlaku sepanjang tahun 2013...selam 7 bulan ini...firstly aku nk cerita pasal yang happy malam tadi 10/7/2013...dia atau faris adam ex aku datang memberitahu akan perkara yang istemewa dan penting kta nya....aku menantikan jawapan itu...aku sangkakan dia dan bersedia nk menikahi aku k nk anto rombongan k ternyata dia hanya memberitahu tentang dia sudah membeli rumah...daan tahu apa berlaku...perkara 2 membuat kan aku sedih dalam gembira...y petma sbb dia dh berjaya..y kedua sbb dia berjanji.....walaupun aku sudah ada pakwe tetapi aku masih menantikan kehadiran dia tiap saat tiap detik dan tiap waktu untuk bersama dengan dia.. hari demi hari hidup aku semakin keliru kerana orang2 yag aku sayang muncul dan menjadikan aku keliru..ya allh di antara mereka bertiga siapa yang patut aku pilih......kerna ketiga2nya aku sayang tapi aku hanya perlukan seorang sahaja raja dalam hidup aku....

No comments:

Post a Comment