Saturday 14 January 2012

hati aku sakit

ya allah...knpew aq harus lalui semua ini...npew mti dia permainkan aq....npew msti tipu aq...npew msti dia buat macam ini pada aq...aq kurngnya aq...aku hina sgt k aq d,mata dia,,,hah???????/kjamnye dia pd aq....slama ini aq ikutkan apa yang dia mahukan,,,xp ini k balasan yang aq dpat..dipermainkan oleh nya.....urmmmmmmmmmmmmmm...skit sgt hati aku kini yang aku rasakan cukup- perit...apatah lagi bila dia selalu ada dihadapan aku....sentiasa ada di mata aq....makin sulit bagi aku lupakan dia,''ya allah hamba mohon...dan hamb perlukan pertolonganmu untuk hamba lup-akan dia sepunyanya tanya ingat siapa dia bagi hamba dan oernah ada hbgan apa hamba dengan dia.....hamba mohon agar doa hamba dimakbulkan.''..kerna aku dah tak sanggup melihat dia selalu sehingga hati aku yang sakit..sakit hati aku bila melihat dia dengan orang lain.....urmmmm..aku seolah2 dah tak mampu nak jalani hidup aku dengan adew nya dia depan mata....tambahan lagi untuk melupakan dia cukup sukar,,,,,urmmm...

No comments:

Post a Comment